23 Şubat 2008 Cumartesi

KORKULARIMIZ

Zamanın birinde genç bir savaşçı vardı.
Öğretmeni ondan Korku'yla savaşmasını istedi. Öğrenci günlerce Korku'yu aradı ve onunla karşılacağı günü bekledi.
Günün birinde o an geldi. Öğrenci bir tarafta Korku öbür tarafta duruyordu. Korku'ya baktı öğrenci ve Korku'nun karşısında kendisini çok küçük, zayıf ve korkmuş hissediyordu.
Korku hiddetle bağırdı: "Demek benimle savaşmak istiyorsun."
"Evet" dedi genç savaşçı ürkerek. "Ustam seninle savaşmamı istedi."
"Hadi savaşalım öyleyse..." dedi Korku.
"Şey... Seni yenmek mümkün müdür?" diye sordu öğrenci, sesi titreyerek.
“Belki.” dedi korku. "Benim silahlarım şunlardır: Çok hızlı hareket ederim ve sana çok yakın dururum. Benden korktuğunu görürsem seni alt ederim ve sana istediğimi yaptırırım. Benim kölem olursun o zaman."
"Ancak beni dinleyebilirsin ve bana saygı duyabilirsin. Benim dediklerimi yapmazsan beni yenebilirsin ve ben senin kölen olurum o zaman da.”

Hiç yorum yok: