21 Kasım 2008 Cuma

İYİ BİR KOCA OLMANIZ İÇİN ÖNERİLER

2. Gazetelerde rasladığımız çarpıcı evlilik ve aile yaşamına ilişkin çarpıcı haberlere bazen burada sizlere aktarıyoruz. Yine çok yürek acıtan, yorumunu kendisinde bulunduran bir haber daha. Kocalara önerilerimiz için iyi bir içerik taşıyor ve kocaları olarak eşlerimiz üzerindeki yetkilerimizi (?) sorgulamamıza yardımcı oluyor.
Mutlaka pek çok koca bu haberi okuduğunda yürekleri acıyacak, olayı cahilce ve insanlık dışı olarak bulacaklar. "Ben asla böyle bir koca değilim. Asla böyle birşey yapmam..." diyecektir. Mutlaka doğrudur. Siz bu haberdeki koca gibi değilsiniz ve onun davrandığı gibi asla davranmazsınız. Ancak, acaba siz de kıskanç bir koca mısınız? Sizin kıskançlığınız eşinizi nasıl sınırlandırıyor? Lütfen bu haberi okuyun ve sorular üzerine düşünün.

E-mail aracılığıyla (kalkandelenler@gmail.com) veya SMS aracılıyla (0532- 392 1997) bize kendi kıskançlığınız veya eşinizin kıskançlığı hakkında yazın.

"Kocası izinsiz bakkala gitti diye öldürdü
Şanlıurfa'da garip mi garip bir cinayet!

Üç eşli Müslüm Bakır, nikahsız yaşadığı 24 yaşındaki iki çocuğunun annesi ve üç aylık hamile Aysel Çadır’ı, izinsiz bakkala gittiği için kıskanıp öldürdü.

ŞANLIURFA’NIN Ceylanpınar İlçesi’nde, evinde öldürülmüş olarak bulunan 3 aylık hamile 24 yaşındaki Aysel Çadır’ın annesi Hülya Çadır, kızının bakkala gittiği için ’kıskançlık krizine’ giren nikahsız eşi 40 yaşındaki Müslüm Bakır tarafından öldürüldüğünü iddia etti. İlçe merkezindeki Adana Mahallesi’nde geçen pazar günü meydana gelen olayda, polisi arayan biri resmi nikahlı 3 eşi bulunan Müslüm Bakır, birlikte yaşadığı 2 çocuk annesi Aysel Çadır’ı evde ölü olarak bulduğunu bildirdi. Olay yerine gelen polis, çelişkili ifade veren Müslüm Bakır’ı gözaltına aldı. Bakır, eve geldiğinde eşini öldürülmüş halde bulduğunu iddia etti ve “Düşmanlarımız öldürmüştür” dedi ancak tutuklandı.

Annesi: Kurtar beni demişti

Kızının ölümüne inanmayan 49 yaşındaki 5 çocuk annesi Hülya Çadır, taziye evinde sinir krizi geçirerek yüzünü tırnakla parçalayıp kanlar içersinde bıraktı. Hülya Çadır, “Ben çalışmak için İstanbul’a gitmiştim. Kızım gizlice beni telefondan arayarak, anne kocam ve kardeşleri beni sürekli dövüp tehdit ediyorlar. Kafama silah dayıyorlar. Ona ’Git derdini karakola anlat’ dedim. ’Anne ben dışarıya çıkamıyorum. Yardım edin’ diyordu. Ben de ona ’Kızım namustur, 2 çocuğun var. İdare et’ tavsiyesinde bulundum. Eşinin kendisini niye dövdüğünü sorduğumda bana bakkala gittiğini, sonra eşinin bunu öğrenince kıskançlık krizine girdiğini söyledi” diye konuştu.
"
Vatan Gazetesi

Hiç yorum yok: